Loonely

Idag åker Daniel till Nora och jobbar, kommer hem på torsdag. Så skea kommer känna sig lite ensam dessa dagar. Men jag ska passa på att fylla dom med saker att göra, men sängen kommer vara så tom på kvällarna!

Idag ska jag gå och beställa min alliansring, jag o Becca ska även lägga klart pusslet vi lånade av Timea och lägga ögonfransar och så är det träning ikväll. Imorgon är det en lektion och sen ska vi träna zumba, onsdag är första dagen på praktiken och så ska vi pröva Body Combat. Torsdag äre praktik o cheerträning och hämtning av Daniel och fredag ska vi åka o kolla på en lokal till bröllopet! 

Lördag så drar syrran o Patrik till Malaga en vecka, passar på innan hon börjar sin praktik och han börjar sitt nya jobb. Fuskigt! 

Sen första helgen i februari så kommer Helene på besök!! Då blir det cheer, tjejkväll o tjöt:) ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback