Överhettad

Efter en otroligt lång natt med magknip så tog jag mig ändå till jobbet i tid.. Jag är ingen sådan som stannar hemma för småsaker, så eftersom magknipet försvunnit på morgonen och det enda jag egentligen kunde skylla på var trötthet efter natten, så pallrade jag mig iväg...
 
På jobbet var det mycket att göra, lite kaos sådär när uppgraderingar av vårdprogram görs..
 
Påvägen hem åkte jag förbi Frölunda Torg för att titta på svarta vinterskor och gissa vad! Jag hittade ÄNTLIGEN ett par, på New Yorker. Så jag var bara tvungen att köpa dom! Därefter skulle jag handla lite på Hemköp, och pga att dom uppdaterar vissa kassor så var det rätt lång kö. Så där stod jag, i kön, uttråkad och supervarm. Nu vet jag inte om det bara var jag som var på tok för varmt klädd eller om mensen gjort mig varmare än vanligt. Men jag började verkligen svettas! Tittade mig runt och kunde inte se att andra upplevde samma sak, kände mig verkligen som en klimakterietant.. Hon i kassan tittade på mig  med undrande ögon som frågade om jag verkligen mådde bra..
 
Mina nya skor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback