Vardag

Nu är det verkligen bara sån här tråkig vardag = det händer inget särskilt i mitt liv. Jag har cyklat till och från jobbet nu denna vecka, tänkte försöka göra det två gånger i veckan fram till det börjar snöa! Jag har provat två olika vägar hem, en vända genom stan och en genom Mölndal / Eklanda. Eklanda var mycket smidigare, för det var mindre folk. Cyklar man genom stan så är det bara en massa rödljus och en massa andra cyklar man får trängas med. Igår genom mölndal var jag rätt så ensam hela vägen, så ingen som stressar på en bakom och ingen som segar ner en framför. Självklart finns det ju dom här cykelfantasterna som bara susar förbi i sjukt hög hastighet.. i uppförsbacke. Men jag skyller på att dom har bättre cyklar och har gjort det fler gånger. Så couldnt care less.
 
 I helgen händer det dock grejer! Imorgon blir det middag ute med några vänner. Lördag ska jag skjutsa Daniel, Charlie o Klas till flygplatsen för de ska till Norrtälje och hälsa på sin morfar medan jag ska ha tantfest hemma. Har börjat göra lite frågor inför quiz på lördag :) Så får vi se om det kommer folk o grillar hos mig på söndag (har bjudit klasskompisarna).
 
Idag ska jag möta upp syrran o gymma. Jag har ju dock fortfarande ont i rumpa/höften och funderar allvarligt på att boka tid hos någon, kanske en naprapat? Svårt när man inte riktigt vet vad som är fel på en. Men jag försöker att inte träna rumpan för mycket för då kan jag knappt gå. Så idag blir det mage, rygg och armar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback