Träna Träna Träna

Är lite inne i en träningsperiod just nu, kan bero på att jag försöker passa på att utnyttja månadskortet på Nordic Wellnes nu så länge jag har det. Vi har ju hittils varit på passen Zumba, Bodyjam, Shabam och Yoga, och på fredag blir det cxworks, söndag klättring och kanske BodyCombat. Sen har vi ju faktiskt gymmat en hel del också, men gymmet gör mig fortfarande lite rastlös.. maskiner är inte det roligaste.

Sen nästa torsdag kommer cheerleadingen att dra igång igen! Det kommer bli jätteroligt. Krystal ville så gärna dra ihop cheerträning med bara inriktning på stunt. Och inte säger jag nej till det, så nästa torsdag blir första prova på träningen för dom som är intresserade. Sedan får man väl försöka dela in folk i de som redan kan, och nybörjarna, så alla får träna på en nivå som känns rimlig. Nybörjarna får inte bli avskräckta och de erfarna får inte bli för uttråkade.. en hårfin gräns det där. Men det fixar vi :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback