Klantigt!

På bussen på väg till skolan idag så blev telefonen varm så jag tänkte bara starta om den ifall något program hängt sig i bakgrunden. Tänkte inte alls på att jag inte startat om den sen jag fick den. Så självklart hade jag missat att byta PIN lösenordet som kom med nya simkortet. Så telefonen blev SIM låst. Så idag har jag vart utan telefon. Vilket blev jobbigt när jag kom fram till skolan och inte visste vilken sal vi skulle vara i, och jag brukar kolla det på internet på telefonen. Jag som redan var sen till lektionen, men som tur är så är många i klassen vanligtvis sena, så hittade en klassis påvägen och hängde på honom.
 
Så hela dagen blev mobilfri, helt okej... Det jobbiga var bara att jag väntar samtal från en praktikplats och skulle ringa en annan så det blir imorgon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback