Bada

Idag var vi o badade med cheerleadingen. Tyvärr var dock Isabelle fortfarande sjuk (det var ju främst för hennes skulle vi skulle bada), och Krystal fick någon form av allergisk reaktion i ögonen av kloret (vi som skulle pröva tossa med henne i vatten innan vi gör det på land). Så istället fick jag göra några raka tossar och cradle med framåtvolter. (jäklar vilka mag och ryggplask jag har gjort idag. Är helt röd över hela kroppen!) Var meningen att jag skulle göra bakåt också, och jag hade verkligen försökt sätta in mig i det mentalt. Men det gick inte. Min spärr i huvudet ville inte.
 
Jag har fått den spärren efter att jag gjort salto ner i en foampit (massa mjuk skumgummi i en stooor låda). För några år sedan gjorde jag detta och ångrade mig i luften. Så jag började rotera tillbaka. Detta gjorde att jag föll rätt ner, och det knakade till i ryggen så hårt att jag tappade andan. Då hade jag ont i ryggen i nästan 6 månader efter det. Så jag är så rädd att jag ska ångra mig i luften igen. Jag är rätt duktig på sånt, blackout..
 
Men men, det var skönt att göra några framåtvolter i alla fall, dom har jag ju också haft spärrar för. Så nu ska jag bara våga göra det i verkligheten också igen!
 
Btw var det galet kallt i åbybadet, jag skakade som en tok. Tillslut gick vi till varmvattenpoolen istället, men där fick man inte leka eller plaska, så blev ingen stunt där. Vilket var synd. Hade varit helt perfekt annars!

Senaste träningen på land
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback