Nu kan man andas ut

Phuuu. Idag vart äntligen sista tentan för denna tentavecka klar! 2 timmars intensivt skrivande resulterade i 11 sidors flummande, som jag hoppas i alla fall är hyffsat okej utvecklat. Men men, återstår att se. Ligger nog precis på gränsen mellan godkänd och underkänd på denna. Så håll tummarna!

Fick även ett glatt besked att jag blev godkänt på tisdagstentan trots mitt fel. Så ingen omtenta för mig på måndag. GÖTT!
 

I övrigt så händer det inte så mycket, fredag blir det häng och mat med klasskompisarna hemma hos Rahim, och söndag blir Ullared med syster yster. Lördag ska spenderas med älsklingen, stackarn han har inte sett eller hört mycket av mig nu det sista när jag bara suttit och pluggat. Så nu ska detta tas igen!

Dax att fixa nya linser och glasögon också, men först det roligaste av allt. Synundersökning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback