Hälsosammare vardag

Jag, Hacer och syrran har/ska börja med en 30 dagars utmaning. Här gäller det att börja träna mer och äta nyttigare. Så ska vi äta bröd, så ska det vara mörkt. Utesluta godis och chips och äta mer frukt istället! Inte äta onyttig snabbmat, och äta mer grönt. Ibland kommer man ju fuska lite. Men överlag ska vi försöka följa detta så gott det går!
 
Jag har ju jättesvårt för att inte äta något godis på kvällarna, blir så galet godissugen. Så därför har jag köpt hem melon, apelsin och vinddruvor och en massa olika varianter av nötter. Jag hoppas detta ska hjälpa mitt godissug.
Sen så har jag och syrran börjat med våra utflykter igen, jag på cykel och hon på rullskridskor. Vi försöker simma, ungefär en gång i veckan. Och så kör jag denna 30 dagars här under. Men det är svårt att ta sig tiden till att träna då man behöver plugga konstant. Jag prioriterar ju studierna före träningen, men den träningen på bilden går så snabbt att jag hinner ägna några minuter per dag till detta!

Det är bara att önska mig lycka till, för nu har det satt igång. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback