Börjar känna stressen..

.. Ja, då är nästa vecka sista veckan på dessa kursen och sen är det prov! Helt galet hur fort tiden går, hur ska jag hinna plugga in allt!?
 
Nästa vecka ska jag ju även försöka hinna träffa Petra en liten sväng också då hon kommer förbi Göteborg i jobbsyfte två dagar mitt i veckan. Lördagen ska jag se musikalen Flashdance med Daniel och hans vänner, äta lite middag och så. Fredag och söndag lär jag panikplugga alltså! Tur att jag har lite extra duggapoäng till provet till måndag i alla fall, så det är stor chans att jag klarar provet även om jag svarar lite fel och så. Däremot provet på torsdagen, operativsystem och drift av servrar lär bli svårare att klara! 
 
Så nej, mej lär ni inte höra mycket av innan proven. För nu ska jag gå in i någon form av pluggvärld tillsammans med min laptop, och Totte förståss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback