Helgen som var

I fredags åkte jag och syrran först till Slottskogen, satt i gräset och drack vin ur petflaska med nedtryckta frysta jordgubbar och hallon. Därefter så åkte vi ner till Pride området, och tog en cider. Det var faktiskt galet varmt och jag smörjde nog på mig över tio lager med solskyddskräm under dagen men lyckades ändå smått bränna mig! Men vi hängde där en stund, tog promenad genom stan och köpte nya pilotsolglasögon på H&M. Gött med REA :) Det var meningen att vi skulle vara med på ett danspass med Friskis & Svettis. Men när det väl började hade vi båda så ont i fötterna att vi faktiskt inte orkade.
 
Lördag mötte vi upp Emelie , gick och strosade på Pride området igen och plockade på oss lite gratis saker, såsom godis, vattenflaska och plåster. Fick även matchade gnuggis Unicorn. Skulle sen på kvällen grilla med Daniel, men det började regna, så snopet fick vi göra hemmagjord Pizza istället och sen satt vi hela kvällen och spelade Xbox spelet Dead Rising 3 (galet läskigt zombiespel!)
 
Nu idag söndag så var jag och Daniel en sväng på stan och började fixa inför resan till Rom. Så han köpte sig en hatt, solglasögon, badshorts och en parfym. Jag har passat på att färga ögonbryn och ögonfransar, ögonfransarna tog dock ingen färg, så som tur var så kom syrran hit så la vi lösfransar så nu ser jag vettig ut igen! Och så ska vi nu sätta oss och fortsätta spela det läskiga spelet... Hoppas jag kan sova inatt?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback