Bara chilla

Eftersom min arbetsgivare chillar i Spanien ett tag till så går jag hemma i det härliga vädret och bara chillar, tittar på serier och promenerar. Rätt så gött, tänk om man kunde göra det hela sommaren?! Har ju bara måndag till onsdag kvar att chilla. Sen drar vi till Rom och sedan när jag kommer tillbaka är det dags att börja jobba.
 
Ikväll ska Daniel på Foo Fighters med en kompis, medan jag och Becca ska strosa på stan. Hon slutar tidigare idag så vi ska passa på att njuta av solen, och sen klockan 6 så ska vi på ett gratis träningspass i stan som Friskis och Svettis håller i. Det är ju Pride nu, så det händer en massa roligheter i stan :)
 
 
Tittade förresten lite på bikinis på Ebay, eftersom min bikini inte dykt upp (fått pengarna tillbaka nu). Hittade dessa varianter. Går folk seriöst omkring i detta på stranden?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback