Mys med kompisar

Igårkväll var det cheeravslutning hemma hos Krystal med tacos, spel och lekar. Vilket var supertrevligt, alltid mysigt att träffa folk utanför träningen då man ofta är i ett speciellt "training mode" när man träffas i vanliga fall. Det blev julklappsleken, julcharader på engelska, julbingo och spel. Vann inget i julklappsleken, men då Tore lyckats roffa åt sig en porslinskanin som han trodde var en ljuslykta men som egentligen var en bommullstusshållare så fick jag den av honom. Sen blev det en liten sen kväll, Krystal hade nämligen fått en tråkig nyhet tidigare under dagen så stannade lite längre för att lyssna och vara där för henne. Så jag var inte hemma förrän strax innan 03.00, men det gjorde absolut inte mig något, vi hade det så trevligt där i hennes lilla kök :)
 
I dag så var det träff med mitt lilla skolgäng, vi åkte hem till Rahims nya lägenhet och han bjöd på mat (ris med lamm, och det var faktiskt en av de godaste lamm jag smakat så han är duktig på att laga mat). Sen satt vi mest och tjötade och spelade lite spel. Dom fick testa på Alias, och kan ju säga att dom inte var så duktiga på att förklara ord ;)
 
Och nu är jag bara så trött, vaknade ju runt åtta imorse och kunde inte somna om. Så nu kanske jag ska plugga lite innan jag somnar... Imorgon ska det ju kokas knäck och så ska det fixas de sista julklapparna till Daniels systers barn :)

Krystals fluffkatt Baby :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback