Julafton och Juldagen

Julafton hos Charlie och Klas var mycket trevligt och mysigt!. Det var mycket mat, lekar och spel. Vi körde även julklappsleken, och det var så sjukt mycket julklappar som skulle vara med så det knappt rymdes på bordet. Men lyckades i alla fall få med oss några julklappar hem, som ex ett sällskapsspel, ett quiz och änglar som man kan fästa på gardinerna :)
 
Sen juldagen så tog vi en sväng till Media Markt och köpte nya Tomb Raider spelet samt en skrivare, bägge på rea såklart.
 
Idag tog jag en sväng in på Frölunda Torg, tänkte ju spendera mina 400kr i presentkort, men hittade ingenting. Eller ja, det jag hittade var jeggings på New Yorker, men dessa var inte på rea, så jag får gå tillbaka och pröva dom när rean är över. Orkade inte ställa mig i kön för att prova idag. Men man kan ju som säga att man blir snål när man är så van att handla på second hand, man tycker att allt som kostar över 100 kr är galet dyrt...
Imorgon ska vi nog åka till Torget igen, och leta efter skjortor till Daniel. Han behöver verkligen nya!
Fick en fin liten julbild från syrran också :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback