Att shoppa

Jag och syrran har faktiskt nästan bara handlat på Second Hand detta året. Det känns faktiskt mycket bättre att återanvända det som folk inte längre behöver, än att köpa nytt hela tiden. För det är ju faktiskt så att man snabbt blir trött på kläder rätt fort. Man använder dem bara ett antal gånger och sedan hamnar de längst in i garderoben tills man rensar och skänker bort dem. Och pengarna man köper dessa kläder för går ju till ett bra ändamål också, så varför inte handla på Second Hand?
 
Så när jag kollar tillbaka på detta året så det enda jag egentligen handlat nytt i butik är ett par träningsskor på Stadium, jeggings på Gina Tricot och lite linnen och myströja på Ullared. Sen har jag faktiskt också beställt en jacka, ett linne och en klänning på Ebay. I övrigt har jag bara shoppat på Second Hand, har hittat så himla mycket bra kläder där! Så det kommer jag definitivt fortsätta med under 2016
 
Sen om man har tur så syr syrran en klänning till mig. Som denna fina svarta klänning :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback