Pite veckan

Så, vad har vi mer hunnit göra under veckan i Piteå. Tja, en långritt med mamma ute i skogen, 3 timmar på en hästrygg i en extremt hård sadel. Min stackars rumpa mådde inte alls vidare bra efter det! Men mysigt var det, och faktiskt inga insekter som bet mig! Vi har även ätit kräftor med Verran och Sara i Lillpite och chillat i soffan framför Easy A. Sen har jag också träffat mina gamla barndomsvänner Emma och Emelie och fikat, pratat gamla minnen, gud vad vi skrattade!
 
 
 
Var även på en mysig "cheerkväll" hos Verran med bågra ur gamla laget. Det var jätteroligt att träffa alla, och det var meningen att vi skulle ut och dansa. Dock så var det en onsdag, och de flesta skulle upp och jobba dagen efter, så vi blev inte så många som skulle ut. Vi försökte väl gå ut, gick förbi Bishop och upptäckte att det var generation äldre där, och gick förbi Olearys där det var helt tomt. Så istället hängde vi hemma hos cheer Emma i hennes nya hus och klappade på hennes katt Optimus. Lika roligt det :)
 
Det har blivit så otroligt mycket fika på stan denna vecka, torsdagen var det ju först fika med brudarna och fina Petra (som inte kunde komma på cheerkvällen), och sedan på eftermiddagen fika med Flobb (där var det också väldigt mycket gamla minnen från högstadiet som diskuterades och skrattades åt!).
 
I övrigt så har jag fixat ögonbryn på folk, Bla. Petra fick en snabbrensning av sina när vi träffades ute på stan, och Almas var jag bara tvungen att göra någonting åt, så där blev det både färgning och formning (hon blev väl rätt så chockad då hon såg sig själv efterråt då hon aldrig gjort det tidigare hos mig!) Saras, Emelies och Mammas fick sig också en omgång. Man blir ju lite yrkesskadad och det bara kliar i fingrarna när man tittar på folk!
 
Vi har även vart med Emelie o Alma, chillat i soffan med chips. Funderade över vad vi skulle se för film, slutade med Legally Blonde ett och två. Hahahaha, sucker for teenage movies :)
Har även fotograferat Verrans bäbis Juni lite, så dom bilderna ska jag snart sätta mig med :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback