Skara Sommarland

Igår drog jag, Becca, Emelie och Krystal till Skara Sommarland. Det var strålande sol hela dagen och vi åkte karuseller och vattenrutshbanor. Hade en så rolig dag tillsammans! Och kan ni fatta att jag vågade åka det mesta! Tur att jag hade Krystal med mig som är lika rädd som jag :)
 
Men jag tyckte om Skara, det är väldigt mysigt där. Dock märks det ju att det främst är till för barn, för allt är väldigt barnvänligt. Men det var ju bara bra för min del, jag som inte vågar åka vuxensaker! Det negativa var dock att vattnet, det var rätt så kallt. Och köerna till vattenlandet var rätt så sega.
 
Sen innan vi skulle gå så spelade jag på chokladhjul o vann på första försöker, jag har alltså fått tillbaka min Mojo! Sen prövade Krystal spela på Daim hjulet (första gången hon spelade på ett hjul) och hon spelade på brickan som vann omgången innan. Och vann! Galet hur glad hon blev!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback