Senaste Nytt

Eftersom jag blivit lite dålig på att uppdatera bloggen nu det sista så kommer det komma lite såna här inlägg ibland! Tiden går så fort när man jobbar, jobbar ju vardagar till 18, är hemma 19, lagar middag och chillar på balkongen till 20-21. Går o lägger mig typ 22-23.. Så finns inte mycket tid över!
Vi har faktiskt försökt att inte se på tv/film lika mycket nu det senaste jag och Daniel. För tillslut så blir man så bekväm att man bara sitter varenda kväll framför tvn och hur kul blir det i längden? Så vi har suttit ute på balkongen och spelat spel, och som igår blev det en cykeltur till bion och hämta ut biljetter till Torsdag då vi ska se Mission Impossible. Imorgon ska vi på Kulturkalaset och lyssna på humor :)
 
I övrigt så har jag och syrran tatt lite cykelturer/inlines. I söndags blev det en tre timmars tur i Göteborg, där vi stannade för att äta glass och smoothie. Tog en tur med Älvsnabben över till Eriksberg och hade det bara allmänt gott i solen. Lördag spenderades att hjälpa syrran städa lägenheten, vi hade ju sen en liten förfest där med Maria och Emmi, spelade lite kinekt och åt Tacos (bilder från Kinectet kommer senare, måste bara lyckas få tag på dom men kan lova att dom är värd att vänta på!).
Vi gick sen ut på Port du Solei, dansade som idioter och hade det sjukt trevligt :)
 
 
Sen under förra veckan var det en så varm dag att jag och syrran åkte ut till Sisjön för att bada. Dock var inte vattnet behagligt alls, helt galet kallt! Men jag gick gick i nästan till midjan och syrran lyckades doppa sig i alla fall.. duktig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback