Fyller år snart

Gosh, denna gång blir man ju riktigt gammal! Hela 28 år, alltså snart 30. Lite åldersnoja börjar man väl få. Som jag har diskuterat med mina kompisar, "vad har jag gjort med mitt liv? Jag blir snart trettio och vad har jag egentligen presterat fram till nu?"
 
Men samtidigt, man ska inte stressa! Jag är ju fortfarande runt 20 i huvudet..25 var en bra ålder, så där kommer jag nog stanna ett bra tag framöver! Tur att man ser ut att vara typ 20 också ;D
 
Denna gång blir det inga roliga presenter, för nu måste jag köpa en ny dator. Så jag har bara önskat mig pengar. Min bärbara dator har blivit helgalen och något är troligtvis fel på modekortet så detta är ingenting som är värt att börja laga. Har ju även Daniels gamla bärbara som troligtvis är runt 6-7 år gammal. Men den är galet klumpig att bära omkring! Nu kan det ju faktiskt behövas släpa med den till skolan. Så behöver någonting lättare! Problemet är bara att nu när man börjar bli kunnig på datorer så har man ju mycket högre krav än tidigare. Så det blir inte direkt en sådan där billig 3000:- kronors laptop denna gången.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback