Gjort nyttigt

Igår kväll åkte jag till syrran och körde Just Dance 3 till Kinect som träning, och idag blev det promenad med älskling och sedan en cykeltur med syrran. Och så försöker jag att hålla mig så gott det går till att äta nyttigt. Vilket är otroligt svårt över påsken då det är godis överallt!
 
Jag har även skickat efter lite bilder för framkallning, ska när jag har tid, sätta mig och pyssla ihop ett album för 2013.. ligger lite efter med albumen nu. Men tänkte försöka komma ikapp :) och så letar jag som en tok på en massa forum och facebook grupper efter någon som kan låna ut sin filmkamera, vill spela upp mina miniDV filmer (och eftersom jag inte kommer ha råd att spela över dessa till datorn på ett tag (skickar man efter så kostar det ca 180:- per band!), så blir det att improvisera och filma av TVn om jag lyckas hitta en kamera någongång). Well well, fortsätter mitt sökande!
 
Det är cheerleading * 10 band eller nått sådant som jag ska kolla på!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback