Att plugga

Just nu är det väldigt mycket att plugga, försöker ju få över 70% på alla prov så att jag får dugga poäng till sista provet. Men eftersom allting är så pass nytt och rätt så avancerat så krävs det mycket.

Sen ska vi tydligen redan vara klara med rapporten och Powerpoint presentationen (som jag ska hålla om hudens åldrande) om två veckor. Så nu blir det att sitta med detta också

Men snart måste jag verkligen ta tag i saker jag skjutit på för att plugga! Som tex rensa ur kylen, dammsuga, fotografera o sälja av mer kläder, plocka ihop grejer på balkongen
och sedan även lite skea fix; raka benen, klippa naglar, fixa fransar, inpackning för håret etc..
och sedan ska jag även hinna lite ensam tid med Daniel. Gosh hur ska jag hinna?

Kommentarer
Postat av: Linda WritingL

Heja heja heja! Samma här studierna slukar tid

2014-09-30 @ 09:37:09
URL: http://writingl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback