Statist

Då var man statist igen. Alltid roligt att bli inringd! Så denna gången för en serie som ska gå på SVT som heter Viva Hate och utspelar sig i början av 90-talet. Därav de fina kläderna som jag tilldelades av kostymavdelningen på SVT huset.
 
Varför i h-vete hade man polotröja, en möstrad skjorta öven och en oversize kavaj över detta?
 
Förstår inte alls hur man tänkte där?! Och på sminket tilldelades jag såklart knallröda läppar. (av någon konstig anledning får jag hela tiden komplimanger för mina läppar och att jag borde måla dom oftare, medan jag själv får rysningar och tycker att jag ser lite clown-aktig ut i detta. Dock var det synd att mitt batteri på mobilen dog efter några timmar (tåget v i åkte med var från ca 80-talet så inga lyxgrejer som eluttag där inte) Så tyvärr så blev det bara bilder från i början av dagen. Men det var en rolig dag i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback