Årsresume 2013

Januari: Becca gjorde en jättefin grön klänning åt mig och så fotograferade vi lite
 
Februari: Fotografera Nathalie Lönn och Emelie Andersson
 
Mars: Becca flyttade och så fotograferade vi Beccas egengjorda svartaklänning och lite annat i studio
 
April: Mitt hår blev rött hos frisören, Becca var i Turkiet med Emmeli, det blommade på min balkong och så gjorde Becca sin färgglada korsett
 
Maj: Fotografering av Beccas slutkollektion på Modedesignlinjen. Och så fick vi besök av Mamma,Pelle och William (var på Ullared och Liseberg). Och såklart fotograferingen på Håkan & Kickis Bröllop
 
Juni: Upptäckte filmquiz på YakiDaa, åt på Pinchos med Verran och tjejerna och fotograferade lite i Botaniska
 
Juli: Piteåbesök, med årliga surströmmingsätande, havsbadet, åka båt, hälsa på igelkottar och storforsen. Sedan paddlade vi kanot i Delsjön här i Götet, träffade Emma, var på knarrholmen med Mia och barnen och så var det inflyttningsfest hos tjejerna
 
Augusti: Var jag och syrran till Zadar i Kroatien. Fotograferade lite även på skrattfesten och Movitz när dom spelade här i GBG och så hade vi en liten Sushi på besök
 
 
September
 
Oktober: Foto i Sisjön, Ullared i regnet, och fick en ny kompis på jobbet , Sweety
 
November
 
December: Vår julkalender började, åt mycket mat och firade jul hemma hos Charlie och Klas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback