Piteå del 2

Onsdag:  Åkte vi först till stan för att spana in tivolit på PDOL, men det var galet varmt, så vi åkte ut till havsbadet istället men insåg att vinden hade vänt, så istället för att vara badvänligt vatten var det nu iskallt. Så då blev det istället att bara packa ihop våra grejor och bege oss till hammenviken istället, där vi försökte lära William att simma ordentligt. Sen på eftermiddagen blev det att vara med lite på stuntträning med Helene och gänget. Vi satte shuffle up på första försöket (med bas som aldrig klarat den tidigare) och så fick jag pröva deras 360 upp som funkade utan problem. Var även bas på en extensionlib när vi skulle göra trevånings! Jätteduktiga tjejer! Sen blev det en liten nattlig tur på hästryggen
 
 
 
Torsdag: Strosade runt på den så kallade "stan" i Piteå. Tänkte hitta en tunn vit t-shirt. Hittade ingenting alls, men efter den 2:a vändan på Gina så hittade både jag och Verran ett vitt linne istället som vi köpte varsin! Sen på eftermiddagen åkte jag till Sara och hade lite bäbisfotografering. Och efter detta åkte jag bort till Norrfjärden för att hälsa på min barndomskompis Emma, fotograferade hennes barn lite, tjötade och åt jordgubbar! :)
 
 
 
Fredag: Klippte Verran mig, jag färgade och formade hennes bryn och sedan kom även Sara förbi så att jag kunde fixa till hennes bryn också. Vi passade även på att lägga ansiktsmask och äta frukt. Förfesta gjorde vi ute i hamnen där vi spelade förfestspel med Helene, och sedan bar det ut på PDOL och kitteltältet för att dansa (dock nyktert för mig då jag skulle köra oss till Lillpite senare)
 
Lördag: Tog vi en tur med Staffan och Marie och deras båt. Skönt med lite svalkande vindar, så länge båten körde. När vi sedan stannade på Svinöra för att äta lite matsäck och så att William skulle bada, så satt vi alla där under ett parasoll i skuggan och tryckte. När vi var klara med detta så gjorde vi oss i ordning för kvällen hemma hos Verran och hamnade på en förfest tillsammans med våra gamla cheerisar. Denna kvällen blev också nyktert för mig då jag nu skulle skjutsa hem både Becca, Pelle, Mamma och Marie. Och tänka sig, både jag och Becca blev less långt före dom, redan runt tolv tiden. Så vi satt och fikade med Verran inne på Nodo och gick sedan hem till henne och tjötade till tre tiden då dom gamla kände att dom var klara på stan!
 
Söndag: Hann vi med en ridtur i skogen och sedan fick vi skjuts till flyget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback