Bambi på hal is

Jag och Becca var ute och åkte lite rullskridskor igår, köpta på Ullared för typ 250:- . Dom rullade bra, lite för bra, för den första nedförsbacken vi kom till började det rulla väldigt fort, och vi fattade inte hur man stannade med dom. Så vi ramlade båda två, jag på mina rumpknölar och svanskotan, har fortfarande ont! Så det blev en liten sväng i slottskogen och sen vidare ut i majorna, där fanns i alla fall husväggar och p-automater som man kunde bromsa ner farten lite mot. Så det gick helt okej, men detta är verkligen inte min grej, skitläskigt!
 
Sen på kvällen blev det att grilla och plantera blommor som jag och Daniel handlat till balkongen, kommer bli supermysigt när dom växer ut!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback