Händelselösa dagar

Det blir inte mycket uppdateringar då jag och Becca bara jobbar och tränar. Vi hade ju köpt ett månadskort på Nordic Wellnes, så vi har ju gått på några pass. Har även hunnit baka bullar och limpa.
 
Men just nu, händer inte så mycket. Men till helgen blir det Ullared med mina tjejor, så då ska det inhandlas lite mysinredning så att vi har gott om ljus att tända nu när hösten är här! Och nästa vecka blir det att träna lite cheer igen! :) Wiie!
 
Har även beställt en fotobok från Photobox, tog en större version och det blev bara 99:- inkl frakt. Så det kan jag rekomendera om man har några bilder från en resa eller liknande som man vill framkalla!
 Erbjudandet hittar du här
 
Jag framkallade bilderna från Venedig 2010
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback