Spabesök

Jag och syrran köpte erbjudande på ett spa besök med duobehandling med massage och rygginpackning (när den ena blir masseras ligger den andra i inpackningen) på residens Sannegården ro. Som tur var så var det rätt så billigt med 370:- var, för vi kan ju inte direkt kalla det en wow upplevelse.

De hade två bassänger i olika storlekar men med lite halvljummet vatten, en relaxavdelning med stolar vid fönstret och sedan en lite för kall ångbastu och en vanlig bastu. Och fotbadet dom nämnde i telefonen när man bokade kom aldrig. 

Massagen var väl en helt okej avslappningsmassage men ingenting för dig med ryggproblem då det endast var fokus på avslappnande rörelser.

Nej jag hade önskat en tuffare massage, och varmare vatten i någon av poolerna om jag ska gå tillbaka! (Dock hade jag inte tackat nej till att bo i lägenheterna ovanför då dom tydligen har fri tillgång till spaet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback