Shopping söndag

Startade dagen med en ordentlig frukost, vi åkte nämligen ner till kafe Advokado på Linne och tog en brunch. Sedan har det shoppats och slösats pengar. Men en ny extern hårddisk till datorn var bara så extremt välbehövlig nu när min gamla knappt läses av datorn, så där försvann 750:- rätt så snabbt inne på Media Markt.
 
Sen åkte jag, Becca, Emelie och Ylva en sväng till klädkällarn, ett lagomt stort varuhus med kläder och intredning. Dock inte så billigt som man hade önskat, men jag hittade i alla fall två tröjor till mig själv, en skjorta till Daniel, en tomte och en uggla till inredningen och sen lite julklappar. Och så avslutade vi dagen på Max. Kan det bli bättre? :)
 
Hittade dessa fina klänningar, som tyvärr var lite för dyra
 
Köpte skjortan till v. till Daniel (hade gärna tatt den till h. men när man tittade närmare på den så var den randig!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback