Söndagshäng med Emma

Igår träffade jag upp Emma (min barndomsvän som jag inte träffat på sjukt länge), vi tog en promenad genom slottskogen och tog en galet god laxmacka på Villa Bel Parc. Sedan blev det en sväng förbi min lägenhet och en tur förbi Emelies och sedan vidare för middag på Super Rullband Sushi.
 
Man plockade tallrikar från ett rullband och så kunde man beställa små tallrikar med varmrätter från köket. 4 tallrikar kostade 70:- och då ingick ris och soppa. Och jag kan ju säga att vi blev galet mätta på 4 tallrikar! Jag tog 1 tallrik med 2 sushi rullar, en tallrik med stekta räkor och grönsaker, en med ankbröst och en choklad efterrätt. Mycket bra restaurang får jag säga!
 
Sedan åkte vi hem till mig igen och chillade i soffan och tittade på filmen Stoker , som var väldigt speciell och psyko.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback