Att hitta träningsinspiration

Nu medan vi bara går i väntans tider, väntar och väntar på att vi ska få tillgång till den nya hallen så att vi kan sätta igång med cheeren igen. Segt att vänta på ett bygglov! 
Så medan man bara väntar så vill jag ju sätta igång och träna lite, så hade först tänkt promenader/jogging. Men då är det för kallt. Och sen så tänkte jag träna hemma istället, men då har man ju datorn i knäet hela tiden, så det blir svårt. Så då kom jag på den briljanta ideen att gå på gym, men då tog min inspiration och motivation slut. Så, vad gör man?
 
Hur hittar man motivationen till en träningsform man inte tycker om?
 
Det blir mycket lättare sen när man börjar träna något man älskar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback