Sola o Bada

Jomen ni läste rätt! Idag har jag äntligen badat! Det tog bara några år innan jag väl blev tillräckligt varm att jag hoppade i och simmade hela två gånger!

Ni som känner mig vet ju om att jag aldrig badar, jag hatar att bli kall och blöt och så är jag rädd för allt i vattnet såsom fiskar eller maneter.

Men idag gick vi till centrum med våra roomies, där var det en havsorgel som med hjälp av vågorna gjorde en massa ljud och så var det stentrappa ner i vattnet. väldigt fint!

Vi har även shopöat lite till idag (jag en klänning och Becca ett par skor, vad annars?) Frågan är väl bara hur vi ska få hem allt! Men det löser sig alltid på något sätt!

Nu ska jag gå och sova för imorgon blir jag ett år närmare 30 än 20, och det ska vi fira med att åka till plitvice nationalpark .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback