Bäbisvakt

Nu har Kickis och Victors bäbis Sushi kommit hit för att vara här över helgen. Hon är så otroligt liten och tuff, och fräser åt Totte hela tiden, stackarn vet inte riktigt vart han ska ta vägen.. Men han sitter för det mesta bara lugnt och stilla och bara tittar förundrat på den lilla varelsen.
 
Jag kallar henne just nu för skrutten, för hon är liten och skruttig och har redan hunnit välta ner två bordslampor och en tavla. Och så när jag skulle ge dom deras geggiga mat så ville hon bara åt Tottes, så hon fräste och gick närmare honom så att han backade undan.. stackarn, får inte ens ha sin egen mat ifred, så jag tog Totte och maten och låste in oss på toaletten. Men det tyckte inte den lilla skrutten om, utan hon ställde sig utanför och jamade helt galet så att jag nästan trodde att hon hade fastnat i någonting..
 
Sen så har hon ju också börjat fräsa samtidigt som hon attackerar Totte, och han ser så himla förvånad ut varje gång. Han vet inte alls hur han ska hantera denna lilla skrutt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback