Överstökat

Då var det gjort. Svårt som satan, och trots allt mitt mattepluggande så gissade jag mig igenom nästan hela matten! Jag hann verkligen inte tänka igenom talen, och sen så var ju svenska texterna så tjorviga och tråkiga att man nästan somnade mitt i dom.. (irriterande att dom inte räknade med första delen, den enda delen jag själv tyckte det gick bra på!)
 
Men hursom så verkar jag ju hamna poängmässigt där jag antog att jag skulle hamna första gången, kring 0,8-0,9
 
Så nu får vi bara hoppas att det räcker till att komma in på utbildningen till hösten, annars så har jag ju faktiskt hittat ett väldigt roligt jobb som jag förhoppningsvis får heltid på, bara det kommer igång snart. Att kunna titulera sig som fotograf och kontorist är ju faktiskt inte helt fel. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback