Förkylning igen, och igen, och igen..

Dessa förkylningar. Är det bara jag som är extremt mottaglig för dom, eller finns det någon förkylningsjävul som lever på min axel och som tycker att jag förtjänar att bli sjuk ofta. Jag tycker ju själv att så många förkylningar jag dragit på mig dom senaste åren, så borde jag snart gått igenom alla virus som finns. Men som mamma sa "ni var ju aldrig sjuka när ni var små, så det kommer väl nu istället".
 
Eller så är det min kropps sätt att protestera när jag jobbar och sliter för mycket. För oftast drabbas jag av förkylningar när jag antingen ska tävla eller träna inför en tävling, eller då jag jobbar som mest.. Jag har ju en fin liten egenskap som heter "jag jobbar alltid i ett för högt tempo", vilket genererar i att jag inte kan äta för att jag är för stressad.. och jag antar att detta gör att mitt immunförsvar vägrar hjälpa mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback