Dagens

Just nu händer det inte så mycket mer än att jag jobbar och jobbar. Har faktiskt allvarligt funderat på att börja plugga nästa höst, till webredaktör. Så jag ska söka in till komvux till våren och läsa upp MatteB och göra högskoleprovet första helgen i april tror jag det är. Scary, jag är grymt rädd för det provet, eftersom jag inte alls är allmänbildad och matematik är verkligen inte min grej. Men men, vi får väl se. Skulle det dyka upp ett bra jobb innan hösten så tar jag ju detta istället och skjuter upp studierna. Vi får helt enkelt se.
 
Ca två år gammal bild på Becca, ser hon inte väldigt ung ut på denna bilden?
 

Kommentarer
Postat av: mona backeström

Heja Jeanette. Satsa på studierna!!Du kan. Du är så duktig:)Kram Mona

2012-09-25 @ 21:37:10
Postat av: Linnéa

Gör det, då kan du köpa min gamla kurslitteratur... gick webredaktör i borås 2010, men tröttnade, men frågade nu när jag inte kom in där jag ville till hösten om jag kunde få fortsätta studierna, så jag börjar nog igen i december... har iaf bestämt mig till 90% att jag fortsätter :)

2012-10-12 @ 08:09:44
URL: http://thefatcheerleader.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback