Pppiteå

Till jul så åker vi ju hem till Piteå, och med oss tar vi Daniel. Ska bli spännande att visa honom my hoods. Vi tar tåget den 21:e december och tar flyget tillbaka till GBG 26:e december, så vi stannar ju inte så länge.. så det kanske är tur att Piteå inte är större, för då kanske det hade blivit svårt att hinna visa allt.
 
Men nu vet vi ju alla att det går ganska fort att visa en turist runt Piteå. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska visa honom? Själva centrum är ju inte så mycket att se då man är van Götet, men tänkte väl visa honom lite vart jag har växt upp och sånt, så att han får en bild av det jag berättat om. Sen kan man ju hoppas på lite snö så man kan ta en tur på skoter, kanske pröva kasta upp honom på en häst, och kanske till och med åka lite pulka om det inte är för kallt?
 
Men sen så handlar det ju ganska mycket om att hälsa på min familj, så det blir ju en sväng förbi morfar, och lille pappa förståss. Och hos mamma ska vi ju bo, så dom lär vi ju hinna umgås med! :o
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback