Bokad

Då har nästan alla bokat ena biten av tysklandsresan (hemresan) Man passar ju på när den är billig! Så nu gäller det bara att hålla utkit efter billiga flygresor dit också :) Ska snart sätta mig och planera lite, hur man tar sig från flygplatsen ut till tävlingen osv. Känner dock att det var lite väl tidigt att börja med det redan. Men idag känner jag mig så hyper så jag kan nog inte riktigt hålla mig.. har ju tillochmed varit så duktig att jag städat lägenheten, långsamt gick det, började väl nio och blev klar för tjugo minuter sen..

Kommentarer
Postat av: william

assnyg header ni har:DDD love it:D



Och säg gärna vad ni tycker om mina "Snow White - Alive" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-16 @ 13:04:14
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback