Kanota i Delsjön

Vi kom till uthyrningen ungefär samtidigt som tio andra och alla kanoter var redan uthyrda så tillslut lyckades dom få till ett kösystem för oss som väntade. Och det var klart värt väntan, det var sjukt mysigt att bara glida fram i vattnet (för er som inte vet så är Delsjön en rätt så stor sjö att paddla i ändå). Vi såg diverse fåglar och fiskar medan vi gled fram längst kanten. Dock kan jag inte direkt flasha med att jag har paddlat, för det har jag inte. Jag satt i mitten av kanoten, på några flytvästar, och fotade och var rädd för att ramla i. Som ni kanske redan vet så är jag sjukt vattenrädd! (och de som paddlade ut före oss ramlade i nästan direkt)
 
Men vi klarade oss utan olyckor som tur var! Vi paddlade runt en stund och stannade sedan till på en ö för att fika lite. Mysdag kan man klart säga :) Någon fin dag här framöver ska vi nog hyra kanoten en hel dag för att paddla runt, bada och grilla därborta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback