London Del 3

Måndagen i London hade vi som sightseeing dag och vi var förbi både London Eye, Big Ben och Buckingham Palace. Dock så hade jag en sjuk magknip så det var svårt att hålla humöret uppe.. Vi gick även förbi Winter Wonderland i Hyde Park, som är en julmarknad med karuseller som dom bygger upp inför jul. Det var helt galet, träd och älgar som pratade med en och berättade skämt, och en massa massa pubar och krimskrams. Mysigt! Hade ju dock velat vara där på kvällen, kunde bara föreställa mig hur fint det skulle vara med all belysning :)
Vi träffade även på lite fåglar och ekorrar. Ekorrarna var förresten såpass tama att en klättrade upp på Daniels ben!
 
Sen blev det bara att vi tog en sista sväng in på Primark, och forever 21 (som jag blev helt förälskad i, önskar att jag hade haft tid att shoppa därinne!) och sen blev det flyget hem till Sverige igen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback