Pretty awesome

Tänkte passa på att skriva någonting intelligent här, men ångrade mig. Vem orkar vara intelligent egentligen, då måste man ju tänka och det har jag verkligen inte tid med. Måste strax rusa iväg till första kunden och be till gudarna att det inte gör någonting att jag kommer vara lite tidig idag. Har man pass mellan 9-12 & 13-17 och ska vara i stan klockan fem så får man försöka börja tidigare och köra in lunchen för att hinna. Så detta blir en hektisk dag!

Tänkte även passa på att säga att träningen igår var så sjukt rolig, vi har träningsvärk i både käkar och magen bara för att vi skrattade så mycket. Vi fuldansade, pratade om tamponger i håret, hur jobbigt det är att le på bild och vi var bara allmänt sjuka i huvudet. Ibland behöver man sådana träningar också, men nästa vecka ska vi ta och bli lite mer serious :) Men när vi har såhär roligt på träningarna tillsammans, så kan jag ju bara konstatera att resan i maj kommer bli så jävla grym !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback