dessa vardagar

då man kommer hem på tok för trött i både huvud och i kroppen. man betalar räkningarna och inser att man kommer få en riktigt tajt månad och ställer sig duktigt och rullar köttbullar lite för sent... middag klockan åtta är.på.tok för.sent!

ja, en sådan tråkig dag var det idag! dock så kommer jag ju på mig själv såhär i efterhand att det bara är onödigt att ha så dålig attityd och dåligt.humör över detta. Istället ska man tänka på det man har; den finaste sambon i världen, en tokig syster och två mongokatter. det.är.inte dumt.det!
anyhow så ska jag försöka sova nu, imorgon ska ju jag oxh daniel förbi shock och buttericks och inhandla de sista till festen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback