Weekend i norrtälje

Jag befinner mig just nu i Norrtälje där vi hälsar på Daniels mormor och morfar, mycket mysigt! Och oroa er inte för lille Totte för han har det bra där hemma tillsammans med Emelie, som bor hos oss ihelgen!

Igår satt vi mest och tjötade, tittade på bilder från våra resor (gaah, jag blev fruktansvärt resesugen nu igen!) och så åt vi mat, och vi blev bjudna på en galet god potatisgratäng med rotfrukter och ugnstekta tunna revben, och fika å glass. Har nog inte ätit då mycket på länge :)
<
Idag så bär det av till centrum en sväng för att spana in lite shopping och staden, jag tycker ju att man ofta kan se på just shoppingen hur stor staden är ungefär (och alla säger att det är rätt litet här, så vi får väl se) håller i alla fall tummarna för att det ska finnas någonting annorlunda utöver bas utbudet med kappahl, hm och lindex.

Men vi har det väldigt bra på denna sida av Sverige i alla fall, och dom är så himla gulliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback