Trött och sliten

Eftersom vi kom hem sent i söndags och min kära Emelie välkomnade oss i soffan så blev det en trött måndagmorgon med nyckelbyte klockan sju.. Behöver jag säga att jag hatar måndagar? Borde faktiskt vara olagligt att börja tidigt just första dagen på veckan. Och inte nog med att jag var grymt trött, utan efter en lång arbetsdag så bar det iväg till träning och jag var bara helt övertrött och flamsig! Hursom så gick träningen väldigt bra, förutom då att jag gjorde snurr cradles då jag började snurra för fort och jag böjde benen och kastade mig i volterna så att jag landade med huvudet nedåt i tjejernas armar (tur att dom kan fånga mig i alla lägen!)

Emelie passade även på att terrorstretcha mina ben mot väggen och det var nästan som att jag gick av, syntes stor skillnad i spagaten då jag nästan kom ner i den(!) Men jag har grymt grymt ont idag i alla muskler och jag har försökt attt återhämta mig med ett varmt bad. Tur att vi inte ska träna igen förrän på torsdag, för känner jag min kropp rätt så kommer träningsvärken vara ännu värre imorgon. Blir att trycka i sig tabletter och smörja på voltaren för att stå ut hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback