Helgen

Var ju i Norrtälje i helgen och jag kan ju börja med att berätta att vi hade det oerhört mysigt. Daniels mormor och morfar är så himla söta och snälla och vi fick så god mat att jag höll på att spricka.
Norrtälje är en väldigt väldigt liten stad, och shoppingen var tyvärr ingen höjdare. Basutbud med H&M, Lindex, Åhlens och Kappahl, sen även några mindre typ dambutiker med märkesvaror (hur tusan har dom råd att handla på sådana butiker?) Och jag vet att jag är bortskämd med öppettider på stan här i Göteborg, men det var längesen jag var med om att centrum stänger klockan tre på lördagar och har stängt på söndagar ;)

Men annars så var det en väldigt liten, mysig stad, med så underbart väder i lördags att jag låg ute i soffan och solade i shorts och linne och höll på att avlida i värmen!


Sedan måste jag även hylla kärleken som Daniels mormor och morfar visade varandra hela tiden. Sådan ska jag också bli när jag blir gammal! De verkade fortfarande som de var alldeles nykära. Så himla fint!!

Daniels Morfar visade upp en gammal, gammal kamera han hade. Jag blev väldigt sugen på att pröva den! Användes ofta förr i tiden i fotostudior.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback