Tjejmiddag

Igår fick jag ett samtal från Emelie som sa det att "Helene kanske inte har ringt till dig ännu, men hon är i alla fall påväg till Göteborg nu, så hon kommer redan idag".
Åh, vad roligt tänkte jag, så det var bara höra av sig till henne och be henne komma hem till mig så fort som möjligt så att vi kunde dra vidare till Hemköp för att träffa upp tjejerna. Vi hade en mysig tjejmiddag hemma hos Josefin, åt god mat, drack lite vin med fruktsoda och spela ett spel för att se hur svensk man var. Så en riktigt lyckad kväll faktiskt!

Tyvärr tog jag inga bilder igår, det blir nästa vända.. då det är dags att bjuda tillbaka (som nu tydligen är väldigt svenskt, alltså att försöka bjuda tillbaka så fort som möjligt för att bli kvitt)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback