Magknip

Ont ont ont i magen idag.. Självförvållat också, då jag bara åt bröd och sommarkaka igår. Jag har vaknat tusen gånger inatt av magknip och jag var så sjukt nära imorse att ringa och sjukanmäla mig då jag satt och väntade på bussen för magknipen var så fruktansvärd. Men tillslut tog jag mitt förnuft till fånga! "skea, skärp dig! Du har inte råd att vara sjuk mer!" .

Så nu sitter jag här, hemma hos en kund och försöker att hitta motivationen till att fortsätta! Behöver även en vända på toaletten, när jag kom hit var kunden hemma, så jag tänkte att jag då skulle ta det när hon lämnade huset. Men nej, nu är det hantverkare här som bestämde sig för att stänga av vattnet och nu sitter de på övervåningen och fikar. God damn!:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback