En dålig mardröm?

.. alltså jag och sova, vi är inte riktigt vänner.
För det första så rycker jag otroligt mycket innan jag somnar (vaknar ofta av att jag rycker till hårt), och så får jag inte ligga nära Daniel för han tycker det är jättejobbigt. Alltså seriöst så dansar jag i sängen, så mycket rycker jag..


Inatt så satte jag mig tydligen upp i sängen och öppnade ögonen och pekade mot ena hörnet, och då frågade Daniel vad jag pekade på

- Ser du inte?
- Ser vaddå?
- Det rör sig ju
- Nej, det gör det inte. Drömmer du?
- Men det rör sig ju.

Daniel väntar med att svara och funderar på om det är gardinerna som rör sig av vinden och säger tillslut
- Nej älskling du måste drömma, så försök sova nu
- Men han då? Svarar jag och pekar åt andra hållet
- Vem han?
- Han står ju bara där
- Nej det gör han inte älskling! Sov nu..

Jag mummlar till svar och somnar om. Vaknar en stund senare och Daniel berättar hela grejen och jag skrattar som fan.. dock har jag absolut ingeet minne av någonting av detta.. haha creeepy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback