Fab Five The texas cheerleader scandal

Men titta! Jag hittade ännu en cheerleadingfilm, dock inte så mycket cheerleading utan mestadels om cheerleaders. Verklighetsbaserad berättelse om fem cheerleaders som får göra precis hur de vill på skolan utan att varken föräldrar eller rektor gör någonting åt det (en av tjejerna är nämligen dotter till rektorn). De knäcker sina coacher och inom tre år har de avverkat fem stycken, tills en ny tränare (IRL Michaela Ward) kommer till skolan och försöker få bukt på tjejerna. Den verkliga händelsen var i McKinney, norr om Dallas 2006.

Jag förstår verkligen inte hur det kan vara såhär på en skola? Vad är det för fel på tjejerna? Och framförallt, vad är det för fel på rektorn och skolledningen, hur kan man bara titta åt andra hållet? Tur att det inte fanns sådana bitchar då jag gick i skolan säger jag bara!

Det är sådana här tjejer som ger cheerleaders dåligt rykte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback