Guess what, im home

och som vanlig när man kommer hem från en resa så har jag gått och blivit sjuk. Mådde dåligt hela lördag söndag, ni vet när halsen sväller upp och man inte kan svälja, man kallsvettas och fryser om vartannat, får plötslig torrhosta, mår illa och är yr konstant. Dock kan jag inte säga vad detta beror på men jag hoppas att det går över snarast!

Jag har bara legat och sovit sedan jag kom hem idag, hade egentligen tvätttid från två men missade den. Så det får jag väl ta någon annan dag.

Nu ska jag snart börja redigera lite bilder så att jag kan skriva lite om hur fint det var i Barcelona, och hur vi stuntade på stranden, solade, shoppade, gick på zoo, åkte linbana, tittade på vackra byggnader, åt mat och hur roligt vi hade det tillsammans!

Det kommer mera ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback