För mycket luft i kroppen

Magen är uppsvullen som en ballong och som Daniel uttrycker det; Du fiser som en lastbilschaffis. Men vad fasen ska jag göra åt det, luften måste ju komma ut på något sätt!?

Jag vet att vissa killar har svårt för tjejer som fiser, dom skulle aldrig klara av att bo med mig. MOHAHAHA. Tur för Daniel att han inte är känslig!


Nej, men seriöst då, byte av ämne, eller egentligen inte... Idag diskuterade jag och Daniel angående att bajsa. Hur de flesta har sina knep för att det inte ska låta när man gör tvåan inne på toaletten. Kanske man kastar ner lite papper i toaletten för att dämpa ljudet, eller så sätter man igång vattenkranen för att överrösta plumset. Men däremot när det kommer till allmäna toaletter, ni vet, dom där hemska båsen. Då finns det inga kranar att sätta igång och hur mycket papper man än fyller toaletten med, så tycker man ändå att det ekar i hela rummet. Nej usch, jobbigt jobbigt.

Men aja, det är naturligt att bajsa och alla måste vi göra det någongång. Så varför skämmas när man gör det (hemma hos andra, på offentliga toaletter, eller då man har besök hemma)?
Nej från och med nu så är jag en stolt bajsare.... eller så inte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback