Femtonåringen

På tunnelbanan i oslo påväg till centralsttionen så råkade vi ut för kontrollanter, jag hade inte köpt någon biljett, medan Kajsa och Carro hade biljetter från dagen före. Som tr var så var vi inte de enda utan det satt ett gäng med svenskar bakom ryggen på oss med samma problem.. Och kontrollanterna visste inte riktigt hur dom skulle hantera det. Dom frågade om vår ålder, varav Kajsa svarade 15 och vi nickade medhållande. Tillslut så sa han bara att vi egentligen skulle bli bötfällda men att vi slapp för denna gång! Tack och lov!

Men ursäkta mig mister kontrollant, ser jag ut att vara femton? Det är ju nästan tio år yngre än vad jag är! Ojojoj. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback